Oferty pracy
Aktualnie poszukujemy:
Asystentka zarządu
SulęcinJesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu, aby rozwijać się z nami!
Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:
- Zarządzanie kalendarzem Zarządu
- Rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej (dodawanie faktur do systemu),
- Obsługa faktur i zestawienie rozliczonych wydatków
- Nadzorowanie dokumentacji przechodzącej przez sekretariat
- Zarządzanie magazynem z materiałami biurowymi
- Rezerwacja hoteli i zakup biletów dla Zarządu
Nasze wymagania:
- Zorganizowanie, skrupulatność i terminowość,
- Wybitna organizacja pracy własnej
- Dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność – pełny etat
Znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:









Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.
Specjalista ds. marketingu i grafiki
SulęcinJesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu!
Twój zakres obowiązków
- koordynowanie działań marketingowych i reklamowych w firmie
- kreowanie wizerunku firmy
- zlecanie i nadzór nad wykonywaniem prac reklamowych przez firmy zewnętrzne
- osobiste tworzenie reklam: tekstowych, graficznych, video
- organizowanie akcji promocyjnych
- archiwizowanie zasobów reklamowych: fotografii, filmów, tekstów, grafik
Nasze wymagania
- podstawowa wiedza z zakresu marketingu i reklamy
- umiejętności z zakresu grafiki komputerowej w szczególności: tworzenie banerów reklamowych i innych graficznych materiałów reklamowych
- umiejętność pisania reklam tekstowych i opisów produktów (lekkie pióro)
- znajomość języka angielskiego w zakresie komunikatywnym
- kreatywność i innowacyjność
- komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów
solidność i zdolności organizacyjne
Oferujemy:









Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pomocą formularza.
Mechanik Samochodowy w (praca na weekendy)
SulęcinZadania osoby na tym stanowisku:
- diagnozowanie i naprawa usterek w zespołach i układach samochodów w naszej flocie,
- prowadzenie dokumentacji warsztatowej,
- współpraca z magazynem opon oraz pozostałymi działami firmy,
- dbanie o porządek i ład na stanowisku pracy.
Potrzebne umiejętności:
- wykształcenie kierunkowe jako mechanik samochodowy,
- odpowiedzialność i profesjonalne wykonywanie obowiązków,
- dobra sprawność fizyczna,
- umiejętność pracy w grupie,
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:








Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego - Maszoński GmbH
SulęcinJesteśmy firmą z tradycjami, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości. Dzięki nowym technologiom, nowoczesnym samochodom ciężarowym oraz świetnej załodze możemy zagwarantować usługi na wysokim poziomie – na terenie Unii Europejskiej. Maszoński Logistic posiada ponad 26-letnią tradycję. Jej wiodącą branżą jest transport ciężarowy, a w 2023 r. rozpoczynamy działalność w sektorze logistyki magazynowej. Obecnie flota firmy to 400 aut i plany na 105 nowych w 2023 r. Specjalizujemy się w obsłudze, między innymi takich sektorów jak: elektronika, automotive, opakowania, AGD.
Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności czy doświadczenie, a może się okazać, że to właśnie na Ciebie czekamy.
Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu!
Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:
- koordynacja zleceń transportowych
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
- dbanie o poprawność danych w systemie
- realizacja założeń ilościowych i jakościowych
- monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług
- efektywna selekcja zleceń z giełdach transportowych (zgodnie ze standardami firmy)
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- zaawansowana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej)
- bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne
- umiejętności nawiązywania kontaktów
- komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami
- dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość giełd transportowych
Oferujemy Tobie:











Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
PoznańJesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu!
Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:
- koordynacja zleceń transportowych
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
- dbanie o poprawność danych w systemie
- realizacja założeń ilościowych i jakościowych
- monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług
efektywna selekcja zleceń z giełdach transportowych (zgodnie ze standardami
firmy)
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- zaawansowana znajomość języka niemieckiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej)
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami
- dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość giełd transportowych
Oferujemy Tobie:












Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.
Dyspozytor Transportu Międzynarodowego
SulęcinTwój zakres obowiązków:
- Planowanie, kontrolowanie realizacji transportów
- Współpraca z kierowcami, działem technicznym i działem obsługi klienta
- Raportowanie wskaźników transportowych
- Realizacje celów krótko i długoterminowych
- Opieka nad kierowcami pracującymi w zespole dyspozytora
Prowadzenie powierzonej floty pojazdów na trasach naszych klientów (cała Europa)
Dbanie o jakość i terminowość dostaw do naszych klientów
Obsługa systemu informatycznego do zarządzania transportem
Nasze wymagania:
- Zamiłowanie do dynamicznej i pełnej kontaktów z ludźmi pracy
- Umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy zespołowej
- Umiejętność obsługi komputera
- Zaangażowanie
Sumienność
Oferujemy Tobie:












Spedytor międzynarodowy ze znajomością języka obcego
Bochnia/Niepołomice, MałopolskaMCG Eastbridge to nowa spółka w portfolio Maszoński Group. Jesteśmy jednym z wiodących, europejskich dostawców usług w transporcie drogowym, zatrudniającym obecnie ponad 700 osób. Nowa spółka jest ulokowana w Małopolsce i jako cel obrała rozwijanie działalności w sektorze usług transportowych, logistyki kontraktowej, usług spedycyjnych, celnych oraz fulfillment dla branży e-commerce. Obecnie budujemy zespół spedytorów międzynarodowych, co stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane ze strony naszych klientów.
Jeśli jesteś ambitną, kreatywną osobą i chciałbyś/chciałabyś pracować w zespole, gdzie ludzie stanowią największą wartość, to miejsce jest dla Ciebie.
Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:
- organizację przewozów całopojazdowych i częściowych,
- monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych,
- dbanie o jakość i terminowość realizowanych usług,
- operacyjny kontakt z klientem zlecającym wykonanie usługi transportowej,
- operacyjną współpracę z przewoźnikami,
pozyskiwanie przewoźników do stałej współpracy.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne,
- umiejętność nawiązywania kontaktów i tworzenia relacji,
- dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego,
podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa przewozowego,
znajomość giełd transportowych,
podstawowa znajomość Office 365.
Na tym stanowisku zapewniamy:
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- owoce,
- spotkania integracyjne,
kawa / herbata,
program rekomendacji pracowników,
inicjatywy dobroczynne,
szkolenia.
Aplikuj do nas z użyciem formularza.
Kierowca C+E w ruchu międzynarodowym
Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiedzialny/a:
- pokonywanie wyznaczonych tras zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- dbanie o utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego prowadzonego pojazdu,
- dbanie o właściwą obsługę urządzeń do komunikacji z dyspozytorem.
Nasze wymagania:
- prawo jazdy kategorii C+E z ważnym kodem 95,
- karta kierowcy,
- minimum doświadczenia w prowadzeniu samochodu ciężarowego,
- aktualne badanie psychologiczne.
To oferujemy:
- start pracy w siedzibie firmy w Sulęcinie – kod 69-200 (praca w całej Europie),
- każdy weekend dom (bez stałego auta),
- co drugi weekend dom (auto przypisane do kierowcy),
- 2/2 (możliwość przypisania auta do 2 kierowców),
- 3/1 (auto przypisane do kierowcy),
- 4/1 (auto przypisane do kierowcy),
- możliwość ustalenia indywidualnego systemu pracy,
- zarobki zależne od systemu pracy, nawet 14 500 zł netto - zostaw numer tutaj - oddzwonimy: https://bit.ly/MASZONSKI_kierowcaCE
Aplikuj do nas z użyciem formularza.
Kierowca C+E umowa niemiecka
Zadania na tym stanowisku:
- odpowiedzialność za powierzony towar i dokumenty
- udział w załadunku i kontrola zgodności załadowanego towaru z dokumentami transportowymi
- przestrzeganie przepisów dotyczących czasu pracy i jazdy
Nasze wymagania:
- doświadczenie w transporcie międzynarodowym (minimum 6 miesięcy)
- prawo jazdy kat C+E
- kod 95
karta kierowcy
dodatkowe mile widziane uprawnienia (ADR, wózki widłowe)
Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:
- pracę w systemie 3/1, 4/1 lub co drugi weekend w domu
- baza w Stendal - infrastruktura dostępna do dyspozycji kierowców
- wypłata zawsze na czas
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
- wypłata zawsze w terminie
- profesjonalne szkolenie z panującej w firmie organizacji pracy i obsługi urządzeń
nowe auto (średni wiek auta 1,5 roku)
wyposażenie w czytniki do autostrad i karty paliwowe
szeroki pakiet benefitów
Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.
Asystent Działu Obsługi Klienta
Bochnia/Niepołomice, MałopolskaMCG Eastbridge to nowa spółka w portfolio Maszoński Group. Jesteśmy jednym z wiodących, europejskich dostawców usług w transporcie drogowym, zatrudniającym obecnie ponad 700 osób. Nowa spółka jest ulokowana w Małopolsce i jako cel obrała rozwijanie działalności w sektorze usług transportowych, logistyki kontraktowej, usług spedycyjnych, celnych oraz fulfillment dla branży e-commerce. Obecnie budujemy zespół spedytorów międzynarodowych, co stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane ze strony naszych klientów.
Jeśli jesteś ambitną, kreatywną osobą i chciałbyś/chciałabyś pracować w zespole, gdzie ludzie stanowią największą wartość, to miejsce jest dla Ciebie.
Twój zakres obowiązków:
- Rejestracja zleceń transportowych i spedycyjnych w systemie
- Kontrola przebiegu zleceń
- Awizacja okien czasowych
- Kompletowanie dokumentów
- Wsparcie administracyjne Działu Obsługi Klienta i Fakturowania
Nasze wymagania:
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Dokładność i skrupulatność w realizowanych zadaniach
- Pozytywne nastawienie i chęci do pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego/francuskiego lub ukraińskiego oraz doświadczenie w branży transportowej mile widziane
Na tym stanowisku zapewniamy:
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- owoce,
- spotkania integracyjne,
kawa / herbata,
program rekomendacji pracowników,
inicjatywy dobroczynne,
szkolenia.
Aplikuj do nas z użyciem formularza.