Oferty pracy

Aktualnie poszukujemy:

Asystentka zarządu

Sulęcin

Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu, aby rozwijać się z nami! 

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:

  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu 
  • Rejestrowanie poczty przychodzącej i wychodzącej (dodawanie faktur do systemu), 
  • Obsługa faktur i zestawienie rozliczonych wydatków 
  • Nadzorowanie dokumentacji przechodzącej przez sekretariat 
  • Zarządzanie magazynem z materiałami biurowymi 
  • Rezerwacja hoteli i zakup biletów dla Zarządu 

Nasze wymagania:

  • Zorganizowanie, skrupulatność i terminowość,  
  • Wybitna organizacja pracy własnej 
  • Dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność – pełny etat
  • Znajomość pakietu MS Office

  • Prawo jazdy kat. B. 

Oferujemy:

Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.

 

Specjalista ds. marketingu i grafiki

Sulęcin

Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu!

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie działań marketingowych i reklamowych w firmie
  • kreowanie wizerunku firmy
  • zlecanie i nadzór nad wykonywaniem prac reklamowych przez firmy zewnętrzne
  • osobiste tworzenie reklam: tekstowych, graficznych, video
  • organizowanie akcji promocyjnych
  • archiwizowanie zasobów reklamowych: fotografii, filmów, tekstów, grafik

Nasze wymagania

  • podstawowa wiedza z zakresu marketingu i reklamy
  • umiejętności z zakresu grafiki komputerowej w szczególności: tworzenie banerów reklamowych i innych graficznych materiałów reklamowych
  • umiejętność pisania reklam tekstowych i opisów produktów (lekkie pióro)
  • znajomość języka angielskiego w zakresie komunikatywnym
  • kreatywność i innowacyjność
  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów
  • solidność i zdolności organizacyjne

Oferujemy:

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pomocą formularza.

Mechanik Samochodowy w (praca na weekendy)

Sulęcin

Zadania osoby na tym stanowisku:

  • diagnozowanie i naprawa usterek w zespołach i układach samochodów w naszej flocie,
  • prowadzenie dokumentacji warsztatowej,
  • współpraca z magazynem opon oraz pozostałymi działami firmy,
  • dbanie o porządek i ład na stanowisku pracy.

Potrzebne umiejętności:

  • wykształcenie kierunkowe jako mechanik samochodowy,
  • odpowiedzialność i profesjonalne wykonywanie obowiązków,
  • dobra sprawność fizyczna,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego - Maszoński GmbH

Sulęcin

Jesteśmy firmą z tradycjami, która nieustannie się rozwija i otwiera nowe możliwości. Dzięki nowym technologiom, nowoczesnym samochodom ciężarowym oraz świetnej załodze możemy zagwarantować usługi na wysokim poziomie – na terenie Unii Europejskiej. Maszoński Logistic posiada ponad 26-letnią tradycję. Jej wiodącą branżą jest transport ciężarowy, a w 2023 r. rozpoczynamy działalność w sektorze logistyki magazynowej. Obecnie flota firmy to 400 aut i plany na 105 nowych w 2023 r. Specjalizujemy się w obsłudze, między innymi takich sektorów jak: elektronika, automotive, opakowania, AGD. 

Daj nam szansę poznać Twoje umiejętności czy doświadczenie, a może się okazać, że to właśnie na Ciebie czekamy.  

Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu!

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:

  • koordynacja zleceń transportowych
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami 
  • dbanie o poprawność danych w systemie
  • realizacja założeń ilościowych i jakościowych
  • monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług
  • efektywna selekcja zleceń z giełdach transportowych (zgodnie ze standardami firmy) 

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • zaawansowana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej) 
  • bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne 
  • umiejętności nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami
  • dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość giełd transportowych

Oferujemy Tobie:

 

Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.

 

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Poznań

Jesteś energiczną i kreatywną osobą? Dołącz do naszego zespołu! 

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:

  • koordynacja zleceń transportowych
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
  • dbanie o poprawność danych w systemie
  • realizacja założeń ilościowych i jakościowych
  • monitorowanie jakości i terminowości realizowanych usług
  • efektywna selekcja zleceń z giełdach transportowych (zgodnie ze standardami

    firmy)

Nasze wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • zaawansowana znajomość języka niemieckiego (weryfikacja podczas rozmowy rekrutacyjnej)
  • umiejętność nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji ze współpracownikami  
  • dbałość o szczegóły, dokładność, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość giełd transportowych

Oferujemy Tobie:

 

Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.

 

 

Dyspozytor Transportu Międzynarodowego

Sulęcin

Twój zakres obowiązków:

  • Planowanie, kontrolowanie realizacji transportów 
  • Współpraca z kierowcami, działem technicznym i działem obsługi klienta 
  • Raportowanie wskaźników transportowych  
  • Realizacje celów krótko i długoterminowych  
  • Opieka nad kierowcami pracującymi w zespole dyspozytora
  • Prowadzenie powierzonej floty pojazdów na trasach naszych klientów (cała Europa)  

  • Dbanie o jakość i terminowość dostaw do naszych klientów

  • Obsługa systemu informatycznego do zarządzania transportem

Nasze wymagania:

  • Zamiłowanie do dynamicznej i pełnej kontaktów z ludźmi pracy   
  • Umiejętność analizowania sytuacji i efektywnego planowania 
  • Komunikatywność 
  • Umiejętność pracy zespołowej 
  • Umiejętność obsługi komputera   
  • Zaangażowanie  
  • Sumienność 

Oferujemy Tobie:

Aplikuj do nas z użyciem formularza.

 

 

Spedytor międzynarodowy ze znajomością języka obcego

Bochnia/Niepołomice, Małopolska

MCG Eastbridge to nowa spółka w portfolio Maszoński Group. Jesteśmy jednym z wiodących, europejskich dostawców usług w transporcie drogowym, zatrudniającym obecnie ponad 700 osób. Nowa spółka jest ulokowana w Małopolsce i jako cel obrała rozwijanie działalności w sektorze usług transportowych, logistyki kontraktowej, usług spedycyjnych, celnych oraz fulfillment dla branży e-commerce. Obecnie budujemy zespół spedytorów międzynarodowych, co stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane ze strony naszych klientów.  

Jeśli jesteś ambitną, kreatywną osobą i chciałbyś/chciałabyś pracować w zespole, gdzie ludzie stanowią największą wartość, to miejsce jest dla Ciebie. 

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za:

  • organizację przewozów całopojazdowych i częściowych,
  • monitorowanie i kontrolę realizacji zleceń transportowych,
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych usług,
  • operacyjny kontakt z klientem zlecającym wykonanie usługi transportowej,
  • operacyjną współpracę z przewoźnikami,
  • pozyskiwanie przewoźników do stałej współpracy.

Nasze wymagania: 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku, 
  • bardzo dobre umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i tworzenia relacji,
  • dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego,
  • podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa przewozowego,

  • znajomość giełd transportowych,

  • podstawowa znajomość Office 365.

Na tym stanowisku zapewniamy: 

  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • owoce,
  • spotkania integracyjne,
  • kawa / herbata,

  • program rekomendacji pracowników,

  • inicjatywy dobroczynne,

  • szkolenia.

 

Aplikuj do nas z użyciem formularza.

 

Kierowca C+E w ruchu międzynarodowym

Pracując z nami na tym stanowisku, będziesz odpowiedzialny/a:

  • pokonywanie wyznaczonych tras zgodnie z ustalonym harmonogramem,
  • dbanie o utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego prowadzonego pojazdu,
  • dbanie o właściwą obsługę urządzeń do komunikacji z dyspozytorem.

Nasze wymagania:

  • prawo jazdy kategorii C+E z ważnym kodem 95,
  • karta kierowcy,
  • minimum doświadczenia w prowadzeniu samochodu ciężarowego,
  • aktualne badanie psychologiczne.

To oferujemy:

  • start pracy w siedzibie firmy w Sulęcinie – kod 69-200 (praca w całej Europie),
  • każdy weekend dom (bez stałego auta),
  • co drugi weekend dom (auto przypisane do kierowcy),
  • 2/2 (możliwość przypisania auta do 2 kierowców),
  • 3/1 (auto przypisane do kierowcy),
  • 4/1 (auto przypisane do kierowcy),
  • możliwość ustalenia indywidualnego systemu pracy,
  • zarobki zależne od systemu pracy, nawet 14 500 zł netto - zostaw numer tutaj - oddzwonimy: https://bit.ly/MASZONSKI_kierowcaCE

Aplikuj do nas z użyciem formularza.

Kierowca C+E umowa niemiecka

Zadania na tym stanowisku:

  • odpowiedzialność za powierzony towar i dokumenty
  • udział w załadunku i kontrola zgodności załadowanego towaru z dokumentami transportowymi
  • przestrzeganie przepisów dotyczących czasu pracy i jazdy

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w transporcie międzynarodowym (minimum 6 miesięcy) 
  • prawo jazdy kat C+E  
  • kod 95
  • karta kierowcy  

  • dodatkowe mile widziane uprawnienia (ADR, wózki widłowe)       

Nasz pracownik na tym stanowisku ma zapewnione:

  •  pracę w systemie 3/1, 4/1 lub co drugi weekend w domu
  • baza w Stendal - infrastruktura dostępna do dyspozycji kierowców 
  • wypłata zawsze na czas
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy  
  • wypłata zawsze w terminie 
  • profesjonalne szkolenie z panującej w firmie organizacji pracy i obsługi urządzeń  
  • nowe auto (średni wiek auta 1,5 roku) 

  • wyposażenie w czytniki do autostrad i karty paliwowe 

  • szeroki pakiet benefitów 

Aplikuj do nas z użyciem powyższego formularza.

Asystent Działu Obsługi Klienta

Bochnia/Niepołomice, Małopolska

MCG Eastbridge to nowa spółka w portfolio Maszoński Group. Jesteśmy jednym z wiodących, europejskich dostawców usług w transporcie drogowym, zatrudniającym obecnie ponad 700 osób. Nowa spółka jest ulokowana w Małopolsce i jako cel obrała rozwijanie działalności w sektorze usług transportowych, logistyki kontraktowej, usług spedycyjnych, celnych oraz fulfillment dla branży e-commerce. Obecnie budujemy zespół spedytorów międzynarodowych, co stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie zgłaszane ze strony naszych klientów.  

Jeśli jesteś ambitną, kreatywną osobą i chciałbyś/chciałabyś pracować w zespole, gdzie ludzie stanowią największą wartość, to miejsce jest dla Ciebie. 

Twój zakres obowiązków:

  • Rejestracja zleceń transportowych i spedycyjnych w systemie
  • Kontrola przebiegu zleceń
  • Awizacja okien czasowych
  • Kompletowanie dokumentów
  • Wsparcie administracyjne Działu Obsługi Klienta i Fakturowania

Nasze wymagania: 

  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dokładność i skrupulatność w realizowanych zadaniach
  • Pozytywne nastawienie i chęci do pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego/francuskiego lub ukraińskiego oraz doświadczenie w branży transportowej mile widziane

Na tym stanowisku zapewniamy: 

  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • owoce,
  • spotkania integracyjne,
  • kawa / herbata,

  • program rekomendacji pracowników,

  • inicjatywy dobroczynne,

  • szkolenia.

 

Aplikuj do nas z użyciem formularza.

 

Aplikuj

Wybierz stanowisko, na które aplikujesz:
Dołącz CV*:
×

Administratorem dobrowolnie podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Maszoński logistic Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Sulęcinie, ul. Lipowa 36. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody także wykorzystywaniem podanych przez Panią/Pana danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Dane osobowe zbierane są w oparciu o przesłankę dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych wyrażoną w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Jednocześnie informujemy, iż został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: rodo@maszonski.com.

  • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych kandydatów do pracy oraz przysługujących im praw znajdziesz klikając tutaj.
  • Kliknij tutaj, aby zapoznać się z Polityką prywatności.
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Zamknij ×