Polityka jakości

satysfakcja klientów

Maszoński Logistic od początku funkcjonowania na rynku TSL koncentruje się na dostarczaniu wysokiej jakości usług. Nadrzędnym celem naszej działalności jest dbałość o satysfakcję Klientów.

Gwarancją realizacji naszej Polityki Jakości jest świadomość pracowników naszego przedsiębiorstwa, że każdy z nas odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług. Tylko ciągłe, efektywne i skuteczne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi na rynku transportowym.

Jakość zarządzania w firmie to głównie procesy. Nasze oparte są na najlepszych międzynarodowych standardach i praktykach. Wdrażanie najnowocześniejszych metod zarządzania logistycznego to pewność, że gwarantujemy wysoką jakość usług.

Joanna Kaczorowska – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
POLITYKA_JAKOSCI_01.jpg

Od 2004 roku w naszej firmie
sprawnie funkcjonuje System
Zarządzania Jakością oparty
na ISO 9001:2000.

System ten jest zorientowany na ciągłe udoskonalanie oraz dostosowanie świadczonych usług do technicznych i ekonomicznych potrzeb naszych Klientów.

Nasze certyfikaty

Na prowadzoną Politykę Jakości składają się:

  • Skuteczne i efektywne zarządzanie firmą – poprzez sprawne funkcjonowanie i doskonalenie systemu jakości, zgodnego z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2000.
  • Standardy obsługi - sprawne działanie dla potrzeb i satysfakcji Klientów.
  • Elastyczność działania - pomoc w realizowaniu i usprawnianiu przedsięwzięć oraz znajdowaniu alternatywnych rozwiązań logistycznych.
  • Wdrożony i funkcjonujący bez zastrzeżeń Zintegrowany System Zarządzania Jakością, obejmujący - ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000.
  • Bezwzględna terminowość dostaw, również dostaw „Just in Time”.
  • Odpowiedzialność za środowisko – ISO 14001.
  • Stosowanie wymogu pełnego ubezpieczenia przewoźnika.
  • Bezpieczeństwo - satelitarna identyfikacja pojazdów (GPS) - umożliwia pełny nadzór nad użytkowanymi pojazdami oraz kontrolę i weryfikację kosztów eksploatacji, jak i również czas, i miejsce ich pracy.
  • Dbałość o intensywne szkolenia pracowników biurowych oraz kierowców.
  • Nowoczesny, rozbudowany i wszechstronny tabor, spełniający normę ekologiczną EURO 6.
     
  • Podnoszenie jakości usług poprzez dynamiczny rozwój firmy (inwestowanie w infrastrukturę biurową i informatyczną oraz zaplecze techniczne i magazyny).
  • Budowanie zaufania naszych Klientów
    (małych firm i dużych koncernów).
  • Stosowanie zasady fair play wobec konkurencji.
  • Osiąganie konkurencyjnej pozycji firmy.
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Zamknij ×